„Neustále sledujeme nové trendy a inspirujeme se od nejlepších mezinárodních advokátních kanceláří, globálních poradenských firem či privátních bank, a to i v oblasti digitalizace, která se v souvislosti s krizí ještě urychluje,“ říká zakladatel a řídící partner kanceláře Jaroslav Havel. „Už před krizí jsme se ale se Sandrou a Miroslavem dohodli na spolupráci při realizaci a dalším rozvoji digitální strategie naší skupiny. Marketing a další související aktivity vnímám jako důležitou a nedílnou součást úspěchu každé společnosti. Od začátku jsem se svými společníky budoval tuto kancelář jako silnou a dynamickou firmu, kdy jsme se nebáli investovat do marketingu mnohem více úsilí i prostředků, než bylo do té doby v ČR a na Slovensku obvyklé. Náš mimořádný růst pak potvrdil, že jsme investovali dobře. Obrovskou výhodou je nyní naše velikost, která nám umožňuje dělat marketing na špičkové mezinárodní úrovni s vlastním interním týmem. To nyní platí i při realizaci naší digitální strategie, jejíž první výsledky už vidíme v rámci transformace ekonomiky od března 2020,“ doplňuje Jaroslav Havel.
Sandra Matušková vystudovala Mediální komunikaci na Univerzitě Jana Amose Komenského. V rámci své více než desetileté praxe v oblasti online marketingu působila například ve společnosti H1.cz nebo jako Programmatic konzultant v agentuře Adexpres. V marketingovém týmu bude Sandra zodpovídat za kompletní oblast online marketingu, včetně rozvoje sociálních sítí a blogu, optimalizace webových stránek a dalších aktivit posilujících brand HAVEL & PARTNERS.
Miroslav Hyrman vystudoval politologii a mezinárodní vztahy na CERVO Institut. Před nástupem do kanceláře HAVEL & PARTNERS pracoval v advokátní kanceláři Allan S. Lolly & Associates APC v USA a mentoroval několik startupů, mimo jiné i pro společnost Microsoft. V marketingovém týmu bude mít na starosti především datovou analytiku, včetně analýzy trhu, dále obchodní reporting a v neposlední řadě také odpovědnost za další rozvoj CRM systému.
Radka Rainová