HAVEL & PARTNERS navázala na úspěšné roky 2014–2016 a 2019–2021 a posedmé obdržela titul Superbrands udělovaný každoročně nejlepším obchodním značkám na českém trhu. Znovu se tak zařazuje mezi společnosti s vynikajícím renomé, s nimiž si klienti spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Odborná porota při svém výběru hodnotí jednotlivé značky podle kritérií jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.
„Toto ocenění, které získáváme v posledních letech opakovaně, svědčí nejen o mimořádné kvalitě našich služeb, ale také o výjimečném renomé naší kanceláře, kterého jsme dosáhli zejména díky dlouhodobé spokojenosti našich klientů. Velmi si proto vážíme jejich mimořádné důvěry, jež nás zároveň motivuje k tomu se neustále zlepšovat. Děkuji nejen klientům, ale také všem kolegům, za loajalitu, vysoké pracovní nasazení a flexibilitu, díky kterým můžeme i v dnešní náročné době dál upevňovat dobré jméno naší značky,“ říká řídící partner kanceláře Jaroslav Havel.
Superbrands je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek a tento titul je uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech. V České republice se titul uděluje od roku 2013.
Jednotlivé značky se do tohoto programu nemohou přihlásit samy, ale procházejí nezávislým výběrovým procesem. V něm porotci při nominacích nejdříve vycházejí z databáze všech registrovaných obchodních trademark značek, kterou pro tento účel uvolňuje český Úřad průmyslového vlastnictví, a dále pak zohledňují obchodní výsledky, jež Superbrands generuje ve spolupráci s expertem na obchodní data, společností Bisnode. Výběr těch nejlepších značek pro daný rok pak provádí odborná porota složená z respektovaných profesionálů z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.
Radka Rainová